Tuesday 7 April 2015

1 Hari 1 Cerita

Teks: Fasya Fazida (fasya-fazida.blogspot.com)
Foto: Koleksi Peribadi
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
1 Hari 1 Cerita
Selain BENTO bersama dengan karya projek #100BUKU PRIMA, tahun ini juga, pada Mac 2015 lalu, terbit juga 3 karya yang disatukan bersama empat lagi rakan lain di dalam satu naskah. Alhamdulillah, syukur karya ini berjaya diterbitkan, didedikasikan khas buat anak-anak saya yang sering bertanya, bila buku mama akan keluar? Mama, buku mama tulis ke ni? (walhal saya membawa balik karya orang lain). Jadi, itu yang membuatkan semangat saya semakin membuak-buak untuk menghasilkan karya sendiri.
Mendapat idea daripada pengamatan sekeliling dan juga isu semasa, akhirnya tiga kisah berjaya saya hasilkan. Ia merupakan cerita pendek. Muka surat yang berwarna-warni dan menarik bacaannya untuk murid-murid sekolah rendah.
Saya ada hadiahkan buku ini kepada anak-anak saudara saya, yang bersekolah rendah. Harap mereka 'enjoy' dan mendapat pengajaran daripadanya. Jika anda ingin mendapatkannya,bolehlah membeli terus di Karangkraf Mall (kedai buku di dalam premis Karangkraf sendiri) atau secara atas talian di E mall Karangkraf.

No comments:

Post a Comment